Тема. Організація керування якістю продукції.
завдання:опрацювати лекційний матеріал, відповісти на контрольні запитання, тест
Запитання для контролю і засвоєння опрацьованого матеріалу
1. Дайте визначення поняттю «менеджмент якості».
2. Сформулюйте визначення поняття «система менеджменту якості».
3. Дайте визначення поняттю «управління якістю».
4. Що таке «політика» підприємства?
5. У чому полягають цілі підприємства?
6. У чому полягає механізм функціонування циклу Демінга?
7. Назвіть розходження між процесами управління якістю і її забезпеченням.
8. У чому полягають функції управління якістю?
9. Опишіть роль А.Фейгенбаума в розробці системи комплексного
управління якістю.
10. У чому полягає новий підхід до управління якістю?
11. У чому полягають особливості японського підходу до управління
якістю?
12. Обґрунтуйте роль людського фактора в системі комплексного управління
якістю.
13. Назвіть сім простих статистичних методів контролю якості.
ТЕСТИ
1. Етапи життєвого циклу продукції відповідно до стандартів ISO 9004:1994
включають:
а) 8 етапів;
б) 11 етапів;
в) 6 етапів.
2. Управління якістю:
а) містить у собі менеджмент якості;
б) є частиною менеджменту.
3. Планування якості це:
а) визначення виробничих процесів і ресурсів для досягнення якості
продукції;
б) визначення характеристик якості нового виробу;
в) планування виробництва бездефектної продукції.
4. У менеджменті якості беруть участь:
а) усі служби і підрозділи підприємства;
б) тільки служба менеджменту якості;
в) керівництво підприємства і служба менеджменту якості.
5. Менеджмент якості пов’язаний:
а) тільки з виробничими підрозділами підприємства;
б) з усією системою управління підприємством;
в) із зовнішніми постачальниками підприємства.
6. Яка з функцій не є функцією менеджменту якості?
а) нагляд за повнотою контролю якості;
б) участь у проведенні приймального контролю;
в) навчання персоналу в області якості.
7. Назвіть сім простих статистичних методів контролю якості:
а) діаграма Парето, діаграма Ісікави, гістограма, метод контрольних карт,
діаграма розсіювання (розкидання), діаграма розшарування, контрольний
листок;
б) гістограма, діаграма розсіювання, діаграма Парето, діаграма Ісікави,
регресійний аналіз, диференційне обчислення, карти статистичного
контролю;
в) гістограма, діаграма розсіювання, діаграма Парето, діаграма Ісікави,
регресійний аналіз, інтегральне обчислення, часові ряди, карти статистичного
контролю.
8. З якою метою використовуються контрольні карти Шухарта?
а) для визначення стану технологічного процесу за результатами контролю
малих вибірок даних;
б) для набору даних за періодами;
в) для статистичних розрахунків характеристик якості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий