вторник, 17 февраля 2015 г.

Тема. Організація керування якістю продукції.

завдання:опрацювати лекційний матеріал, відповісти на контрольні запитання, тест


Запитання для контролю і засвоєння опрацьованого матеріалу

1. Дайте визначення поняттю «менеджмент якості».
2. Сформулюйте визначення поняття «система менеджменту якості».
3. Дайте визначення поняттю «управління якістю».
4. Що таке «політика» підприємства?
5. У чому полягають цілі підприємства?
6. У чому полягає механізм функціонування циклу Демінга?
7. Назвіть розходження між процесами управління якістю і її забезпеченням.
8. У чому полягають функції управління якістю?
9. Опишіть роль А.Фейгенбаума в розробці системи комплексного 

управління якістю.
10. У чому полягає новий підхід до управління якістю?
11. У чому полягають особливості японського підходу до управління 

якістю?
12. Обґрунтуйте роль людського фактора в системі комплексного управління 

якістю.
13. Назвіть сім простих статистичних методів контролю якості.



ТЕСТИ

1. Етапи життєвого циклу продукції відповідно до стандартів ISO 9004:1994 

включають:
а) 8 етапів;
б) 11 етапів;
в) 6 етапів.

2. Управління якістю:
а) містить у собі менеджмент якості;
б) є частиною менеджменту.

3. Планування якості це:
а) визначення виробничих процесів і ресурсів для досягнення якості 

продукції;
б) визначення характеристик якості нового виробу;
в) планування виробництва бездефектної продукції.

4. У менеджменті якості беруть участь:
а) усі служби і підрозділи підприємства;
б) тільки служба менеджменту якості;
в) керівництво підприємства і служба менеджменту якості.

5. Менеджмент якості пов’язаний:
а) тільки з виробничими підрозділами підприємства;
б) з усією системою управління підприємством;
в) із зовнішніми постачальниками підприємства.

6. Яка з функцій не є функцією менеджменту якості?
а) нагляд за повнотою контролю якості;
б) участь у проведенні приймального контролю;
в) навчання персоналу в області якості.

7. Назвіть сім простих статистичних методів контролю якості:
а) діаграма Парето, діаграма Ісікави, гістограма, метод контрольних карт, 

діаграма розсіювання (розкидання), діаграма розшарування, контрольний 

листок;
б) гістограма, діаграма розсіювання, діаграма Парето, діаграма Ісікави, 

регресійний аналіз, диференційне обчислення, карти статистичного 

контролю;
в) гістограма, діаграма розсіювання, діаграма Парето, діаграма Ісікави, 

регресійний аналіз, інтегральне обчислення, часові ряди, карти статистичного 

контролю.

8. З якою метою використовуються контрольні карти Шухарта?
а) для визначення стану технологічного процесу за результатами контролю 

малих вибірок даних;
б) для набору даних за періодами;
в) для статистичних розрахунків характеристик якості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий